Sayfamıza Hoşgeldiniz!

Sayfamıza hoşgeldiniz! Burada Club Penguin'i yeniden tanıyacaksınız!

8 Kasım 2013 Cuma

Yeni Log In Teması

VEEEEEE....
BANI geri döndü!
Önceden Fransızca server kullanıyordum ve ismim ile bir kaç problem yaşıyordum. Bu nedenle 2 yıl önce Club Penguin'e başvurdum ve daha bir kaç hafta önce ismimi değiştirmem için istek geldi bu nedenle artık beni Club Penguin'de sonsuzluk olarak bulabilirsiniz! Bu arada sayfamızın tema değişikliği yüzünden ben de rengimi değiştiriyorum.

Şimdi asıl konuya gelelim...
Club Penguin'in yeni açılış ve kapanış teması değişti.


Yukarıdaki Log Off ekranında dediğine göre paralı üyeler bir görev tamamlayarak Gold Puffle'a sahip olabilecek!
Ayrıca dikkat ederseniz arkada duran penguenin önünde altın hazine kutusu ve içinden çıkan altın eşyalar var! Bu, Gold Pufflemiz olduğunda o bize eşya bulunca vereceği eşyanın altın olacağını mı gösteriyor? Siz ne dersiniz? 
Yorumlarınızı bekliyoruz!



BOL ŞANS PENGUENLER!


-BANI / sonsuzluk




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder